Thursday, May 31, 2012

zsakban meleget

Megkaptuk, koszonjuk. Kuldjetek meg, mert mar el is fogyott...
3 hete meg be volt fagyva a to, mult heten meg mar az aszfalt is olvadni kezdett, 24 fok volt es egy szal poloban (meg nadragban es cipoben) setalgattam a napon, a svedek (mar 18 fokban) furdoruhara vetkozve hevertek mindenhol a fuben, szoval elmondhatjuk, hogy ta-daaaam! megerkezett Umeåba a tavasz. Sot, egy par napra a nyar is...
Az a helyzet, hogy en meg tavasznak igy nem orultem, es ennyi viragot meg sosem fenykepeztem, mint a hosszu varakozas utan ezen az isten hata mogotti hideg eghajlaton. (amennyiben a sarkkort tekintjuk az isten hatanak, akkor valojaban  meg elotte vagyunk, de igy is is messze mindentol, az uveghegyen tul...) 
Az elso viragok es az elso levelek a fakon legalabb akkora szenzaciot jelentettek szamomra, mint az elso ho, ha nem nagyobbat, mert a tel eljovetelerol tobbe-kevesbe meg voltam gyozodve, de a tavaszban erosen ketelkedtem. 
Szoval itt vagyunk, kizoldulve es viragba borulva, hurra. Persze,amilyen szerencsem van, a tanev vege miatt a legszebb napokat a gep mogott kellett toltenem, es termeszetesen a vizsga ota mar csak 10 fok van, sot allitolag holnaptol egy hetig esni fog...de most mar mindenkepp optimistabb vagyok, lesz meg itt hosegriado! :)

A vizsga valahogy megiscsak sikerult, bar nem volt egy diadalmenet, hogy finoman fogalmazzak... de mindegy, tul vagyunk rajta, ez a lenyeg!

No comments:

Post a Comment