Sunday, September 11, 2011

harmadik

Ma reggel negyed hetkor arra ebredtem, hogy az arcomba sut a nap, ami azt jelenti, hogy egyreszt veget ert az egy hete tarto eso, masreszt meg a multkor valamit elszamoltam, es nem eszakra nez a szobam, hanem keletre. Ez vegul is jo hir, igy osszel/telen legalabbis...azt meg nem tudom, hogy nyaron mennyire fogok orulni annak, hogy mar hajnal haromkor megcsodalhatom a napfelkeltet, de majd meglatjuk:)
Tehat ma nyar van es meleg, 20 fok:) 11-tol workshopolunk a suliban, en meg bejottem direkt korabban, hogy kielegitsem a netfuggosegemet...:P
Eleg nagy rumlival jar ez a butorgyartasi projekt, az embereket is beleertve mindent beborit a fureszpor, forgacs, festek, ragaszto, es egyeb szemet, a konyhaba csak vegyvedelmi cuccban erdemes belepni (pont ugy nez ki mint a 4th of Mayben, bar allitolag a workshop utan ki lesz takaritva, be van osztva hogy melyik heten meyik csoport csinalja...)
A kaveautomata kifogyott, annyira, hogy mar meleg vizet sem ad... botrany! :D
Kaverol annyit, hogy tovabbra sem ertem hogy lehet napi tobb liter kavet cukor es tej nelkul meginni, foleg ebbol a borzaszto izu kavebol. A kavegepben kb 15 fele kavebol lehet valasztani (vagyis 30-bol, mert mindegyikbol van instant es normal) en kb 6 fajtat kiprobaltam, egyik sem erte meg a 2 koronat:)
Hat igen, rettenetes problemaim vannak, remelem melyen egyuttereztek velem:)

Amig nem volt netem, egy csomo mint le akartam irni, a sulirol, a varosrol, errol a workshoprol, stb, most meg semmi ihletem nincs, es nem is tudom hol kezdjem...:S
(talan az elejen?)
Felrakok par kepet, persze nem mindet, mert miert lenne nalam a fenykepezogephez a kabel, de szerintem ugy karacsonyra meglesz az egesz:)
Na, post vege, a kovetkezoben lesznek kepek (elobb-utobb...)

3 comments:

  1. Biztos a MasterCard támogatja, hogy 30 féle kávé legyen, így mindegyiket kipróbálod. :)

    ReplyDelete
  2. jol van, koltoi tulzas volt, valojaban osszesen van 12 fajta - de tenyleg kiprobaltam 5-ot, es mindegyik pocsek volt:)

    ReplyDelete
  3. plusz 4 fajta forrocsoki, es 1 fajta forro viz :P

    ReplyDelete