Friday, September 9, 2011

masodik

kaptam kolcson egy kodot, ugyhogy legalabb a  suliban tudok netezni, hurrahurra.
lehet hogy be is koltozom ide, vegul is internet van, kanape van, konyha van, kavegep van...zuhanyzo mondjuk nincs, de hat minden nem johet ossze...:)

mivel (csapat)munka helyett szorakozom itt az interneten, nem irok (nagyon) hosszasan,amjd kesobb...

a suliban nem sokat vacakoltak velunk, hetfon egy rovid bemutatkozas utan,ahol megismerhettem az evfolyamtarsaimat, osszekevertek minket a tobbi diakkal,abecesorrendben kialakitottunk 20 db 10 fos csoportot, es kedden bele is vagtunk a kozepebe.
magyarul itt vagyok 9 db sved elso-masodik evfolyamos ovodassal diakkal, es csapatmunkaban butort "tervezunk" es le is gyartjuk a muhelyben.(ahol en, mint uj arc, nem nyulhatok semmihez amig nem veszek reszt a 3 het mulva esedekes oktatason, tehat vegul is nincs sokkal jobb dolgom, mint blogot irni:)
a tervezunk szot azert tettem idezojelbe, mert amit ezek csinalnak, az nem tervezes szereny velemenyem szerint, hanem valami teljesen random modon "furunk-faragunk-osszerakjuk-majd meglatjuk-szetszedjuk ujra" nevu jatek.
pontosan az ellenkezojere szamitottam, de en ennyi szeleburdi, idetlen, szetszort,ertelen, durrbeleakozepebe hulyegyereket mar regota nem lattam:) ott tartunk, hogyen erzem magam kockafejnek,amiert probalom eroltetni (remenytelenul) hogy legyen esetleg hasznalhato is az a valami, es mi lenne ha tartanank magunkat a feladatkiirashoz, es kulonben sem artana valami koncepcio vagy rendszer vagy mi ...
de amugy mindenki szuperkedves volt eddig, baratsagos, segitokesz, satobbi, szoval nem vesztem (meg) ossze a fel iskolaval, hanem inkabb ugy dontottem hogy hagyom a gyerekeket jatszani, ugysem hallgatnak ram:) vegul is sokan kozuluk most latnak eloszor egyetemet, ne varjak tul sokat, ugye.
es kulonben is csak egy het az egesz, aztan visszakerulok a sajat, remelhetoleg erettebb evfolyamtarsaim koze...

egyelore ennyit a csapatom fikazasa temaban:) 3 het mulva megyunk tanulmanyi kirandulasra, repulovel, jo messzire, de megis a szomszedba...na, varom a tippeket, mit gondoltok, melyik varosba megyunk?
nem tudom sirjak-e avgy nevessek:) midnenkepp orulok neki, foleg hogy ingyenes, de hat most komolyan, idejottem 2000 km-re es visszatertunk örestadhoz es henning larsenhez:D:D
na lepek, (talan) var a csapatom...

2 comments:

  1. csak nem Dániába mentek kirándulni? :D

    ReplyDelete
  2. de...
    amugy nem banom, mert szeretem koppenhagat, es iden meg ugysem voltam:P
    es ha szerencsem van, el tudok szokni egy kicsit es talalkozhatok a Timiekkel, bar ok ezt meg nem tudjak:)

    ReplyDelete