Saturday, February 4, 2012

tel tabornok akcioban
















olvasom a hireket, hogy egeszen horvatorszagig eljutott es beboritotta hoval fel europat...
mit mondjak, itt sincs melegunk, bar errefele a minusz 20-30 meg mindig nem az extrem kategoria, csak olyan "kisse hideg van ma"
en meg sosem ereztem minusz 15-nel hidegebbet, es fogalmam sem volt, milyen, ha tiz fokkal meg ennel is hidegebb van. 
par napja feltunt, hogy valami nem stimmel, mert mintha ossze akarna ragadni az orrom, mikor levegot veszek, es a szemem sarkaban is valami hasonlo tortenik...aztan meglattam a homerot es megertettem.

a heten tobbszor is kiprobaltam milyen minusz 20 fokban biciklizni, tualjdonkeppen  nem olyan rossz, csak ijesztoen hangzik...mar ha egyaltalan elindul a gepezet.
nalam eddig nem fagytak ossze a fogaskerekek, de azt eszrevettem, hogy sokkal nehezebb tekerni, es a fek sem fog annyira... bar ez a ketto valahol kiegyenliti egymast, ugyhogy semmi gond.
ezen kivul csak a menetszeltol fagy le az arcom kisse, meg kozben az orromon beszivom a jeghideg levegot, ez lehet hogy nem annyira egeszseges, de meg elek. egyelore!

ma reggel minusz 30-ra ebredtunk, mire elindultam a boltba (sinadragot venni...) mar csak 29 volt, en meg feloltoztem, mint amundsen, amikor a deli-sarkot kereste (vagy az eszakit?) ugyhogy nagy meglepetesemre egyaltalan nem faztam.
tegnap ugye csak 20 fok volt, most meg 29, es nem is ereztem a 9 fok kulonbseget.
gyalog mentem, mert ugy tunik, ilyen hidegben sokkal jobb setalni, mint bicajozni... gondolom, mivel nincs menetszel, akarmilyen gyorsan setalok is:) 
napsutesben tovabbra is nagyon szep minden, tiszta a levego es csillog a ho...egeszen por allagu, atomokra apro kristalyokra esett szet, szinte meg lehet szamolni a hopelyheket...(majd, ha nagyon raerek)





No comments:

Post a Comment