Wednesday, February 8, 2012

tul sok idot toltottel eszak-svedorszagban, ha...





























ha azt mondjak szabadon valaszthatsz anyagot, es jegbol kezdesz modellt epiteni....
de nem is lett rossz - legalabbis nekem, mint a vilag egyik legjobb hopehelyfotosanak, tetszik:) azt hiszem, kiterjesztem a tevekenysegi koromet teljes koru ho-es jegfotozasra :P
absztrakt modellt kell epiteni, na hat szerintem en semennyire nem vagyok absztrakt, vagy annyira, hogy en magam sem ertem, mindenesetre ezt hoztam ossze egyelore.
miota megerkezett a tel, arra keszulok, hogy kiprobaljam (a sifutast es a turakorcsolyat) a ho- vagy jegszobraszkodast...mondjuk nem egeszen igy gondoltam, de kezdtenek jo lesz, aztan majd egyszer csak azon veszem eszre magam, hogy en faragom jukkasjarviban a jeghotel bejaratat :)

2 comments:

  1. az első alkotás egyértelműen az élet keletkezésének szinonímája, ahogy a lélek-fénysugár áttör a semmi burkán, mintegy előrevetítve a kezdet és a vég körforgását.

    a második mű a kapitalizmus agresszív támadása a haldokló kommunizmus ellen, ezt a kék-piros szín párosítása jól érzékelteti.

    ha további műveid értelmére vagy kíváncsi csak nyugodtan szólj a művészettörténet fenegyerekének, Zsombornak

    ReplyDelete
  2. lájk! :)

    koszonom, dr Zsombor Anonymous.
    magam sem hittem volna, hogy ennyire kifinomultak es magasroptuek a muveim.
    en csak azt akartam megnezni, hogy tori meg a fenyeket a jeg, de kozben -a Te segitsegeddel, termeszetesen - megfejtettem a vilagegyetem keletkezeset, es az emberiseg jovojebe is belelathattam.
    most mar sokkal jobban alszom, koszonom meg egyszer.

    ha erre jarsz, vendegem vagy egy vilagito sørre, szines jegkockakkal :))

    ReplyDelete